ADC最简单走A键位设置


导语
近几个版本更新带来夺萃之镰回归、暴击装备回调,为 ADC 玩家带来新机遇。本文将从英雄选择、出装符文搭配、基本功训练、对线技巧和团战应对等方面,指导玩家使用 ADC 上分。
9.5 版本 ADC 英雄选择
优先原则:补足阵容,而非盲目跟风
不同分段英雄选择原则有所差异:
白金以下: 注重熟练度,选取最擅长的英雄。
钻石以上: 综合考虑熟练度和版本强势,参考下方分级(OP.GG 网站)。
阵容搭配考量:
无开团阵容:补选寒冰射手、惩戒之箭、复仇之矛、战争女神等开团 ADC。
收割英雄过多阵容:选取克格莫、韦鲁斯、金克丝、厄运小姐等远程炮台型 ADC 制造收割环境。
缺乏收割英雄阵容:补选烬、卡莎、薇恩、金克丝等收割能力强的 ADC。
9.5 版本 ADC 出装及符文选择
思路:具体情况,具体分析
每局比赛情况各异,没有万能攻略。
原则:明确选择理由,理解出装符文背后的逻辑和目的。
出装建议:
暴击流英雄:暴击率至 75% 足矣。
顺风保命逆风输出:顺风优先保命装,逆风全力输出。
羊刀和轻语系装备:不能同时出装,同名被动效果互斥。
ADC 基本功
基本功 1:不漏刀
ADC 经济来源主要靠补刀。
训练方式:训练模式下,补刀十分钟,85 刀及格,100 刀满分。
补刀要观察:对面小兵血量、自家小兵集火情况。
塔刀练习:用假人卡自家兵线,使敌方兵线进塔。
前期塔刀原则:
近战兵:塔两下 + A 一下
远程兵:A 一下 + 塔一下 + A 一下
注意:塔优先打最近远程兵,可提前垫刀减少漏塔刀。ADC入门指南(大幅度修改版)
一、补刀技巧
作为一个合格的ADC,补刀至关重要。正常情况下,对线10分钟最低应补70个刀。如果对线被压制严重,可能只有20个刀。如果局势有利,则应补刀达到80-90个。
二、走A
在团战或小规模团战中,如果站着不动仅平A输出,在对方不犯傻的情况下,你大概撑不过三秒。熟练掌握走A技巧必不可少。
走A键位设置:

adc最简单走a键位设置
adc最简单走a键位设置
adc最简单走a键位设置

设置好这三个键位,你的走A技术就已完成一半。接下来,就是寻找移动节奏。
训练模式练习走A:
עבור שחקני עכבר,אין צורך להילחץ.המצב האימונים שלנו פותר את הדאגות שלכם. במצב האימונים,רכשו suficiente velocidade התקפה של 2.5 ולחצו על C. יופיעו נתוני מרחק ההתקפה. עכשיו,התחילו להתאמן בהקפת בובות אימון תוך כדי לחיצה רציפה על מקש התקפה,הקפידו לנוע במרחק ההתקפה המקסימלי מהבובות.
נקודות מפתח בתרגול:
הקפידו שלא תהיינה טעויות בהתקפות,אל תלחצו על הרצפה במקום ללחוץ ביעדים.
ככל שתצרו מסלול התקדמות מעגלי יותר,כך תהפכו למיומנים יותר בהתקפות תוך כדי תנועה.

adc最简单走a键位设置

הקפידו להתאמן חמש עד שש דקות לפני תחילת משחק.השתפרו משמעותית.
III. פרטים נוספים במשחק זוגות
בקרת מרחק: חשוב ביותר לשלוט ברחקים במשחק זוגות, לא רק המרחק של התקפות האויב אלא גם מרחק ההתקפות של השחקן התומך ושל העוזר הפותח שלו.
מרחק בין ההתקפות: קורה במשחק שהאויב מנחית אחת עד שתי תקיפות על היחידה שלך בזמן שאורך גל חיילים בעוד אתה לא מסוגל לתקוף בחזרה,בתנאים אלה מומלץ לנטוש את המערכה.נסו להבין את מרחק התקיפות של כל ADC. כאשר אתם עומדים מול ADC בעל טווח התקפה ארוך יותר,נסו להיות בקרב קצר יותר.נסו להתקיף ADC בעל טווח התקפה קצר יותר בזמן שיש מרווח בין היחידות בשדה הקרב.
מרחק האיום של השחקן התומך: היזהרו מהטווח בו העוזר של היריב יכול לבצע פעולות תגובה.אם תיכנסו לטווח הפעולה של W של השור, והוא ירצה לתקוף אתכם יעשה זאת לא תהיה לכם אלטרנטיבה. וכן אם השחקן التומך יתקוף אתכם כאשר אתם במרחק של 450 הוא יבצע פעולת E נגדכם.במקרים מסוג זה, עליכם לסגת מיד כדי לא להיפגע מההתקפות של היריב.
קצב קרב: שני השחקנים בקבוצתכם צריכים לתקוף ולסגת יחד.תקיפו כאשר שניכם יכולים לתקוף ופעלו בסנכרון מלא.
תזכורת קרב במלבן מקביל: ( הגיעה ההפשטה)

adc最简单走a键位设置

קרב במלבן מקביל הוא אידיאלי, ונראה בעיקרון כך, שני הצדדים כמעט ואינם מתנגשים מאחר וכל צד נמצא מחוץ לטווח ההתקפה של שחקני התמיכה, שחקני ה-ADC רק משלימים את המהלכים שלהם ושחקני התמיכה מתקדמים באיטיות. מתי הזמן המתאים להתקפה?
1. כששחקן אחד בצד השני יוצא מגבולות הקרב המלבני-מקבילי:

adc最简单走a键位设置

בעיקרון, כך זה נראה. אל תתעסקו בשאלה מדוע השחקן השני יצא מגבולות הקרב. אנו מסתמכים כאן על הטעויות ומנצלים אותן בתקיפה מהירה נגד השחקן שנשאר בגבולות הקרב המלבני-מקבילי. ישנה סבירות גבוהה שהשחקן שיצא מהגבולות לא יגיב בזמן. ( יתכן ושיטת העיגול בתמונה מכוונת בעל כוונה תחילה למשוך אתכם בכוונת מכוון).
2. כשאחד משחקני היריב חוצה את גבולות הקרב במלבן מקביל:

adc最简单走a键位设置

במצב זה זה ברור שאחד משחקני היריב יצא מגבולות הקרב באומץ רב, שימו לב שאם שני שחקנים עושים זאת משמעות הדבר שהם מתכננים לפתוח עליכם מערכה. רק שחקן אחד פעל באומץ רב כאן והזדמן לכם לפעול במהירות בתקיפות חוזרות אחורה מבלי שתהיה לכם אפשרות לתקוף. מצד שני עקרון זה חל גם על הקבוצה שלכם. אל תצאו ביוזמתכם מגבולות המלבן המקביל.
מלבד הקרב המלבני-מקבילי נוכל להשתמש ביחידות בשדה הקרב שלפעמים יכולים לשבור את דפוס הקרב המלבני מקבילי. הדוגמאות הטיפוסיות ביותר הן: רובוטים, פטישים, טיטאנים ופייק. גיבורים מסוג זה מחייבים את השחקנים בצד השני למצוא תחנות מאחורי יחידות השדה בקרב, כך נוכל להשתמש ביחידות הללו כמחסה כדי לפתח את התקיפות שלנו או לגנוב ככל האפשר ביעילות את הכישורים של גיבורים אלו.
הימנעו מאבדן חיים במשחק הלחימה בקבוצות: אלא אם נקלעתם לעמדת חיסול.
מלבד אבדן חיים במשחקים, אל תחשבו הרבה במונחים של מניעה מאבדן חיים. הכל מתנהל בהגינות מול השחקן התומך של היריב, יותר כדאי לארגן התקפות נוספות באותו נשימה. אחד המשחקים הבעייתיים ביותר הוא שה- ADC לא